U bevindt zich in: Pagina - Service en garantie
Service en garantie

Service en garantie 

Annulering door Medical Direct

Een artikel of een bestelling kan door ons geannuleerd worden omdat wij het artikel uiteindelijk toch niet kunnen leveren of omdat, in geval van betaling via een bankoverschrijving, het geld na 2 weken nog niet is ontvangen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze webshop op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Uiteraard kunt u met ons overleggen voor een alternatief artikel  (info@medicaldirect.nl).

Retourneren van artikelen

U kunt een artikel dat u bij ons gekocht heeft, binnen 14 dagen retourneren. U verzoekt ons om een artikel terug te nemen. U krijgt per mail een Retournummer dat u vermeld op de bijgeleverde pakbon. Zonder deze aanvraag wordt een retour niet geaccepteerd en/of verwerkt en blijft de betalingsverplichting bestaan. U stuurt het artikel na aanvraag binnen 7 dagen naar ons terug. De verzendkosten komen hierbij voor uw rekening.

Let op !     Steriele producten kunnen door ons niet retour genomen worden !

Na ontvangst zal het product gecontroleerd worden. Na goedkeur door onze retourenafdeling zullen wij vervolgens tot creditering overgaan.

Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de informatie over garantie.

U dient het artikel, mits deze geen sporen van gebruik vertoont, in de oorspronkelijke, onbeschadigde verpakking, inclusief alle toebehoren, de originele factuur/pakbon met op de achterzijde het ontvangen retournummer en de reden van retour ingesloten, retourneren naar onderstaand adres:

Medical Direct / Retouren
De Haar 6a   7738 PW   Witharen

Let op!  Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden of retournummer terugstuurt zal deze retourzending niet in behandeling worden genomen. Eventuele kosten voor het aan u retourneren van het product zijn voor eigen rekening. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze orderdesk (order@medicaldirect.nl).

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, neem dan binnen 1 werkdag na ontvangst contact op met onze orderdesk (order@medicaldirect.nl).

Incompleet artikel ontvangen

Controleer alle artikelen na ontvangst direct op volledigheid. Als na ontvangst blijkt dat niet alle toebehoren in de verpakking zijn  ingesloten, neemt u dan binnen 1 werkdag na ontvangst contact op met onze orderdesk (order@medicaldirect.nl).

Garantie

Controleer al uw artikelen na ontvangst, voordat u deze gaat gebruiken!

Bij een aantal artikelen is sprake van specifieke fabrieksgarantie. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald.  Zie hiervoor de bij deze artikelen bijgevoegde fabrieksgarantie -voorwaarden c.q. kaart. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met de orderdesk (order@medicaldirect.nl).

Klachten

Voor vragen kunt u contact opnemen met info@medicaldirect.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij medicaldirect.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats:

Medical Direct
T.a.v. Afdeling klachten
De Haar 6a   7738 PW   Witharen

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging met  een klachtenregistratienummer. Wij streven ernaar om u binnen 7 werkdagen na ontvangst te voorzien van een definitief antwoord.

Contact | Voorwaarden | Privacybeleid | Sitemap